Vi har en affär helt nära vårt hem som säljer ekologiska varor och den heter EkoPlaza. Senast jag var där köpte jag macadamiamjölk och chiafrön. Jag tänkte att de ihop måste bli en god chiapudding. Och helt rätt hade jag, det blev mycket gott med den nötiga smaken från mjölken. Jag toppade det hela med värmda bär och jordnötssmör. Jordnötssmör kan man aldrig få för mycket av :)

We have a store, quite near our home that sells organic products and it is called EkoPlaza. Last time I was there, I bought macadamia milk and chia seeds. I thought that they would make a yummy chia pudding. And I was quite right, it turned out very good with the nutty flavor of the milk. I topped it all with warmed berries and peanut butter. You can never have too much peanut butter :)



Chia  Macadamia Pudding

1.5 dl macadamia milk

2.5 tbsp chia seeds

Stir together milk and chia seeds in a jar and put in the fridge for a couple of hours or overnight. Stir before serving.



Chia Macadamia Pudding

1,5 dl macadamiamjölk
2,5 nsk chiafrön

Blanda mjölk och chiafrön i en skål och ställ i kylen för några timmar eller övernatten. Blanda innan servering.