Min fina bloggvän Linda skickade till mig i början av november ett paket innehållande en lakritsadventskalender från Haupt. Jag blev så otroligt glad och jag är väldigt tacksam att ha en så god vän. Linda vet hur mycket jag tycker om lakrits. Åh, vad jag gick och väntade hela november att det skulle bli december. Nu har jag njutit av denna kalender i sjutton dagar. Och jag kan meddela att kalendern innehåller lakrits med bästa kvalité och alla har hittills smakat så gott. Den med citron var speciellt god. Är man en lakritsälskare som jag rekommenderar jag denna kalender. Tusen tack än en gång Linda för denna omtänksamma present!

My dear blog friend Linda sent to me in early November a package containing a licorice advent calendar from Haupt. I was so incredibly happy and I'm very grateful to have such a good friend. Linda knows how much I like licorice. Oh, how I have waited throughout November that December would arrive. Now I have enjoyed this calendar for seventeen days. And I can tell you that the calendar contains licorice with best quality and all have so far tasted so good. The lemon one was particularly good. If you are a licorice lover, as I am, I recommend this calendar. Thank you Linda one again for this thoughtful gift.